W jaki sposób utrzymać sylwetkę po odchudzaniu?

Mnóstwo ludzi egzystuje w fałszywym mniemaniu, że dieta to jedynie przemijający czas w ich życiu. To właśnie jest najczęstsza przyczyna powrotu do wagi sprzed procesu tracenia kilogramów. Profesjonaliści akcentują, że restrykcyjne tracenie wagi, które zresztą nie zawsze jest adekwatne, może stanowić jedynie swego rodzaju początek do późniejszych zmian. Pewnie jest chudnąć około pięciu kilogramów w ciągu miesiąca. W owym czasie organizm "nie wariuje" i nie domaga się dostarczania mu tych czynników, do jakich przyjmowania był dostosowany. Pierwszym etapem tracenia zbędnych kilogramów ma być więc jednodniowa głodówka, jaka pozwoli oczyścić nam się z zebranych toksyn. Kolejny etap to dieta właściwa. Tu wybór jest de facto wybitnie obszerny. Najogromniejszą renomą z racji skuteczności cieszy się jednakże wysokobiałkowa dieta Dukana, dieta 1500 kcal, dieta kapuściana i owocowa. Ostatnim cyklem jest podtrzymanie rezultatów, innymi słowy całkowita zmiana poprzednich nawyków żywieniowych. Od tego właśnie momentu nowy plan powinien być zbilansowany w taki sposób, by dostarczać organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Wybitnie znacząca jest również aktywność fizyczna. Bez niej rezultat jojo jest tylko kwestią czasu. Nie wypada jednak, wbrew pozorom, notorycznie uczęszczać na siłownię i poddawać się karkołomnym treningom. Równie skuteczne będą też codzienne, intensywne spacery, zmiana środka lokomocji z auta na rower a również relaks w postaci wycieczek na miejską pływalnię lub też na pobliskie szlaki turystyczne.
Dalsze informacje na stronie: skuteczne tabletki na odchudzanie