Chudnę po zimie

Tracenie na wadze to kara czy wyzwanie? Od takiego zagadnienia Bogumił Gaca startuje swe wykłady. Wyjaśnia, że podejście może być najważniejsze. Skoro może być pozytywne, umożliwia utrzymać motywację i osiągnąć efekty. Dietetyk oddaje, że musimy nakręcać się błahymi czynnościami, łapać "sukcesiki" - małe osiągnięcia: - Bo każdorazowo spalany kilogram to wielki wynik. Należy szanować własną pracę i uszczęśliwiać się, że posiadamy pięć kg mniej, nie rozmyślać o tymże, iż może być również trzydzieści do spalenia Trzeba wykonać badania medyczne. - Nawet gdy ktoś może być w dobrej kondycji, to należałoby wykonać badania, by po 3 miesiącach przyrównać, czy jest poprawa - zaleca Gaca. Badania są dodatkową motywacją motywacja.
Uprawiaj sport. Dlaczego mówimy o tym przy kuracji? Ponieważ nie istnieje odchudzanie bez wysiłku. Sport wspiera w zmianie nawyków, zwiększa metabolizm. - Satysfakcja, którą mamy po zajęciach, wynagradza to, czego sobie musimy odmawiać, stosując dietę - mówi Gaca. Dbaj o to żeby swój trening zacząć pomału, np. od spaceru. Otyłość potęguje zagrożenie chorób układu krążenia czy cukrzycy, inaczej grozi zawałem, udarem, życiem z zastrzykami z insuliny. Jeśli dopadną cię kłopoty zdrowotne, trudniej będzie ci zająć się pozbywaniem się zbędnych kilogramów Sparaliżuje cię choroba, kilka dni w szpitalu. Niezwłocznie wybierz moment w którym zaczniesz się odchudzać. Obojętnie od tego, czy i jak spotkasz się z specjalistą musisz od zaraz wprowadzić pewne warunki, jakie ułatwią ci pochłaniać mniej kalorii. Nie wychodź z mieszkania bez śniadania, by nie wystawiać się na pokusy, np. batoniki na stacji benzynowej.
Przedstawił:: träningstips bygga muskler